Intergamma maakt zich sterk voor het integraal verbeteren van de datakwaliteit van artikelgegevens om zo samen met leveranciers de conversie van website naar webshop en bouwmarkt te verhogen. En het blijft niet bij loze beloftes. Afgelopen maandag is er een actieplan gepresenteerd aan een groot aantal leveranciers.
“Weet u nog voor hoeveel onrust de invoering van de elektronische pakbon zorgde?”, vroeg CEO Harm-Jan Stoter aan de aanwezigen. “Inmiddels weten we niet beter en zo zal het ook gaan met de realisatie van dit traject. We staan aan het begin van een enorme revolutie. De omzet van de site groeit met honderden procenten. En op die plek kunt u zich ook presenteren. Doet u het beter dan uw collega, dan staat u bovenaan en wordt u door de consument gevonden. Een geweldige kans!”
Als een consument een deur zoekt en deze niet aantreft op de website van een bouwmarkt, dan rijdt hij waarschijnlijk ook niet naar deze bouwmarkt toe. Ontbreken in de webshop de afmetingen van een kast? Grote kans dat de consument afhaakt. En als u dan weet dat zo’n 60% van de consumenten eerst een website bezoekt en dan pas de bouwmarkt… dan is de boodschap duidelijk.
Lees het volledige artikel op de website van GS1>
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl