Merken houden elkaar scherp

Het werken met drie, categoriegerichte merken heeft bij Henkel vruchten afgeworpen. Ook op productniveau, waar afgeleiden uit de professionele sector rijp gemaakt worden voor een veel breder publiek. Door een goed communicerende verpakking en een duidelijke presentatie. “Goede concepten zijn heel belangrijk. In 70% van de gevallen moeten de producten zichzelf verkopen omdat het advies ontbreekt”, menen marketing directeur Edu Hartog en group product manager Walter Brattinga.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee