‘Stanley sterker bij consument’

Vraag een bouwvakker of een klusser naar Stanley en hij zal het herkennen als een gereedschapsmerk. Maar binnenkort verschijnen er ook kabelhaspels, tuinhandschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen onder die merknaam in Europa. Via een uitgedokterde licentiestructuur. Hoe die precies werkt vertelt Guido van Beeck (ex-Stanley) die de licentienemers tegenwoordig de weg wijst in Europa. “Op het gebied van veiligheid zal de particulier Stanley eerder herkennen dan de andere gerenommeerde merken.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee