Volop kansen voor merken

Q&A Research voerde in opdracht van de Fediyma (Federatie van Europese doehetzelf-fabrikanten) een grootschalig onderzoek naar consumentengedrag van doehetzelvers uit. Doel van het onderzoek was een beter inzicht te krijgen in de dhz-consument. Opvallende conclusie: de Europese consument zoekt probleemoplossers en is best bereid hier wat meer voor te betalen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee