Klantloyaliteit: feit of fabel?

Gamma, Praxis, Karwei en enkele kleinere ketens kwamen deze zomer met een voordeelpas. De kaarten maken deel uit van een loyaliteitssysteem. Doel hiervan: klantentrouw genereren en dus de klant verleiden tot herhalingsaankopen. Wat is het nut van deze zogenaamde loyaliteitssystemen? En worden de verzamelde gegevens wel voldoende benut door de winkeliers? MIX ging op onderzoek uit en merkt dat Intergamma zich al bezint op diverse ‘grapjes’.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee