Samenwerking A-merk en retailer

De samenwerking tussen de A-merken en de retailers is in elke branche anders. In de fietsenbranche wordt bijvoorbeeld geen onderscheid gemaakt tussen acties voor verschillende ketens, zo bleek op MIX’ Nationale DHZ-sessie. Supermarktketens zweren juist bij exclusiviteit. Zie bijvoorbeeld Unilevers Blue Band-brood, exclusief bij Albert Heijn. Reden voor MIX om de leveranciers te vragen hoe zij het liefst zouden samenwerken met de retailers in dhz en ijzerwaren. En of dat idee overeenstemt met de praktijk. ‘Marge overeind houden’

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee