De category als rendementsverbeteraar

Hozelock is inmiddels een ingeburgerd gezicht binnen het Nederlandse tuinsegment. Om verdere groei te realiseren, zet het merk voor het totale assortiment in op presentatie, een omzetverhogende category-aanpak en verlaagt – waar nodig – de prijs. “65% van de mensen laat een impulsartikel liggen. De aankoopbeslissing valt binnen 2 minuten en daar kunnen we zelf heel wat aan doen”, meent Christian Janssen, directeur van Hozelock Benelux.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee