Lijmen

Voorstrijken in de spotlightsA-merken moeten een voortrekkersrol vervullen. Tegenwoordig hoor je dan ook vaker dat noviteiten of campagnes van A-merken gericht zijn op het vergroten van een markt. Bij Alabastine is dat niet veel anders. Na het inventariseren van de voorstrijkproblemen komt de fabrikant met een serie nieuwe en aangepaste producten die de eindgebruiker bewust moeten maken van de noodzaak van voorstrijken. Marktvergrotend in samenwerking met de handel door probleemgerichte ondersteuning. Met, vanzelfsprekend, ook verhoging van het eigenbelang.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee