Merken ‘maar’ 40%an dhz-omzet

Merken, ze spelen een belangrijke rol in de handel. Maar hoe belangrijk nu precies? Patrick langley van GfK Benelux becijferde dat 40% van de totale dhz-omzet gerealiseerd wordt door merken. En dus automatisch 60% niet. Met name in de bouwmarkten rukken de private labels op. Bijvoorbeeld in de verf en in de voegkitten, zo bleek tijdens Langley’s presentatie op de Nationale DHZ-Sessie.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee