De plank mis...

Speciaalzaken boksen op tegen grootschaligen en die lijken onderling ook weer allemaal op elkaar. De consument shopt er lustig op los: wie ‘m het best bedient, heeft vaak een streepje voor. Een klein stapje extra, maakt soms al een wereld van verschil. Maar zet dat stapje wel met overtuiging, anders doe je wellicht meer kwaad dan goed. Lees hoe je een kans voor open doel kunt verknoeien en in één moeite ook een portie goodwill verspeelt.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee