De retailer als relatietherapeut

Als we sommige mensen moeten geloven, wordt ondernemen in het nieuwe millennium steeds meer een mengeling van psychologie en theater. Of beter: dat is het al! Advies, service, presentatie, allemaal leuk en aardig, maar in het VPRO-programma Rooksignalen uit de nieuwe wereld (d.d. 16 januari ) gooiden marktonderzoekers en psychologen andere middelen in de strijd, die de consument raken. De ondernemer moet in contact komen met de innerlijke shopper van de consument en als relatietherapeut fungeren.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee