Niet alleen vernieuwen om te vernieuwen

Merkfabrikanten hebben het anno 2000 niet eenvoudig. Ze moeten meegaan in het denken van grootschaligen en van de andere kant ook de vakhandel tevreden stellen. En van de toegevoegde waarde mag je niet veel in de prijs terugvinden. Assortimentsverbreding, innovatie en onderscheid vragen voortdurend aandacht om juist in de schijnwerpers van de markt te blijven. Voor de tuinpoot van de divisie gereedschappen van Robert Bosch vormen die tools de basis van de ambities die moeten leiden naar marktleiderschap, zowel in breedte als in aandeel.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee