Ondernemer mag zelf sturen, maar niet te veel

Tijdens de beurs IJzerwaren/DHZ organiseerde MIX een paneldiscussie met een aantal retailvoormannen uit de branche: Ruud Deuster van Hubo, Big Boss en Doeland, Henk de Vreeze van Formido Bouwmarkten en Hans Hortensius van Idee voor Vakwerk. Conclusies: specialisme is een belangrijk wapen van kleinschaligen tegen grootschalige concurrentie. Naamsbekendheid is belangrijk, als de naam maar inhoud heeft. En: hoe groter de onderneming, des te minder vrijheid de ondernemer krijgt. “Als hij te veel stuurt, zou hij wel eens in de grindbak terecht kunnen komen.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee