Bevestigend succes met twee merken

Twee ogenschijnlijk gelijke merken succesvol naast elkaar voeren? Dat kan, volgens directeur Raymond Hensen van fischernederland die zowel verantwoordelijk is voor Upat als Fischer “als de interne sturing maar goed is”. Onder invloed van de bouw professionaliseert het segment ‘bevestigingen’ steeds meer, zoekt Fischer aanpalende niches om de behoefte aan one-stop-shopping in te vullen en brengt innovatieve producten om de concurrentie van lijmen te weerstaan.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee