Volledig back in business

Wat heb je aan omzetgroei als het bedrijf organisatorisch achterblijft? Weinig, en aan dat laatste heeft Schadébo de afgelopen jaren stevig gesleuteld. Het opdelen van de organisatie in business-units, een dito scheiding in het logistieke proces en een serieuze marketingaanpak beginnen vruchten af te werpen. “We zijn geen groothandel meer, maar een sales- en marketingorganisatie”, meent commercieel directeur Ed Colen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee