Mega-aanval op decoratieve concurrentie

Op het seminar ‘Internationalisatieprocessen in DIY’ te Kortrijk gaf een aantal sprekers waaronder Bernard Willis (Home Base) en Jean-Marie Christiaens (Obi) hun kijk op retail. Bij beide ketens staat expansie centraal, maar dan wel met duidelijke winkelconcepten én een onderbouwde visie. In deze MIX komt Homebase aan bod. De Britse keten ziet duidelijk brood in een ‘versofting’ van het assortiment, zelfs in mega-formaat. Het resultaat van het duidelijk luisteren naar klanten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee