Kiezen is de helft verliezen

Hoe maakt het vbs-kanaal zich sterk voor de toekomst? Daarover praatte MIX met Harrie Zoon van DMG, Rob van Prooijen van Concepts & Companies, Jan Vos van Decorette, Hans Vrisekoop van Sigma Coatings en Danny de Lange van Akzo Nobel Coatings. “Door te ondernemen en van zichzelf een merk te maken”, is het tamelijk eensgezinde antwoord. Ondernemers moeten geen valse hoop vestigen op exclusiviteit, zij zélf maken het enige echte verschil.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee