formido_kopie_0.jpg

Formido-folder beste

Adformatie bespreekt wekelijk diverse reclamefolders en kiest een beste en een slechtste folder. Deze week zijn dat twee bouwmarktfolders.

De folder van Formido vinden bloggers Hagenberg en Smids de beste. Die van Hornbach de slechtste.

We quote'n  uit Adformatie's beoordeling:

Formido
De beste folder komt deze week van het vriendelijke Formido. Goede voorkeuze, overzichtelijke en verzorgde opmaak, goed kleurenspel waardoor de folder ondanks de vele onderwerpen lekker doorloopt. En op een bepaalde manier de lezer ook inspireert om enkele klussen nu daadwerkelijk aan te pakken. Misschien zijn alleen de pagina's 22-23 'In de tuin' wat te lente-achtig.

Hornbach
De slechtste folder is deze week van Hornbach. De folder begint veelbelovend met een krachtige cover.
'Er is altijd iets te doen' is de stevige headline met een visual van een met steengruis bedekte borende man. Lekkere cover. Helaas gaat na de cover het licht meteen uit en belanden we in een serie spreads die te vol zijn, geen focus hebben en onsamenhangend zijn.
'Er is altijd iets te doen' en bij Hornbach begint dat bij de folder.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee