big-data.jpg

Big Data op MIX-sessie

Big Data is de toverterm van dit moment. Welke gegevens heb je van je klanten, hoe combineer je ze slim en wat kun je er dan mee? Robert Feltzer (EDM) kent het geheim van de smid en deelt het op MIX' Nationale DHZ Sessie.

Robert organiseert en verbetert met zijn EDM-team klantdata, het inrichten (en hosten) van marketingdatabases en campagne-management en creëert profilerende en voorspellende insights.

 

Op MIX' Nationale DHZ Sessie laat hij met retail-cases zien wat wel en niet werkt, steeds met een link naar de praktijk van dhz-retail.

 

Op MIX'  Nationale DHZ Sessie kunt u niet alleen luisteren naar Robert.

 

  • Mexx-directeur Jolanda de Groot vertelt er hoe retailers en fabrikanten in fashion samen out-of-stock voorkomen. 
  • Berry van Oosterhout werpt licht op de meest recente ontwikkelingen op basis van zijn actuele GfK-statistieken.
  • Ook kunt u zien welke fabrikanten de Gouden MIX Spijkers in de wacht slepen.
  • En netwerken met 175 top-collega's uit dhz-retail en -industrie.

 

SCHRIJF U HIER IN VOOR DE NATIONALE DHZ SESSIE>

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee