B&M wil in 2015 meer dan 60winkels openen, ongeveer evenveel als B&Q er wil sluiten, aldus DIY-Week. Deze discount-retailer zag zijn verdiensten in 2014 met 29,5% stijgen, 20% in het Verenigd Koninkrijk, 4,4% oud-op-oud.
Het motto van B&M is Big Brands Big Savings. De retailer zegt zelf dat hij een voortdurende obsessie heeft voor 'direct sourcing'. De 'direct-import-mix' groeide van 27% naar 29% in 2014. Bovendien breidt het bedrijf zijn eigen-label-programma uit met 132 geregistreerde merken ten opzichte van de 96 een jaar eerder.
Een idee voor dhz? Meer inzetten op online, winkels verminderen,
vastgoed overdoen
aan Action en soortgenoten?
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl