Snelladen Laadpaal Gamma Shell MIXonline.jpeg

Snelladen bij Gamma en Karwei met Shell

Samen met Shell gaat Intergamma 1.400 snellaadplaatsen creëren bij de 380 bouwmarkten van Gamma en Karwei in Nederland en België.

Door het fijnmazige winkelnetwerk van Gamma en Karwei is er bijna altijd binnen 10 minuten een bouwmarkt en snellader binnen bereik. De stroom die uit de laadpalen komt is 100 procent groen.  

Aanjager van elektrisch rijden

De laders komen te staan op de parkeerterreinen van de winkels van Gamma en Karwei, waardoor snelladen bereikbaar wordt voor een groter publiek. Hiermee willen Shell en Intergamma elektrisch autorijden nog aantrekkelijker en eenvoudiger maken. Het gebrek aan snelladers is namelijk volgens de Europese federatie van autofabrikanten Acrea momenteel de grootste belemmerende factor voor de groei van elektrisch rijden in Europa.

Binnen tien minuten een snellader

Harm-Jan Stoter, CEO van Intergamma: “Met deze samenwerking voegen we weer een nieuwe en bovendien duurzame service toe aan ons klantaanbod. Onze klanten nemen steeds vaker duurzaamheid als uitgangspunt in hun aankoopbeslissing. Daarin komen wij hen zo goed mogelijk tegemoet met ons bouwmarktassortiment, maar binnenkort dus ook met onze snellaadplaatsen. Het maakt ons trots dat we met ons wijdvertakte netwerk van bouwmarkten in Nederland en België snelladen bereikbaar kunnen maken voor iedereen. Klanten kunnen hun bezoek aan de bouwmarkt combineren met een snellaadsessie en daarmee maken we het opladen van elektrische auto’s makkelijker dan ooit.”

Verduurzaming van woning en mobiliteit

Zowel Shell als Intergamma geven met de samenwerking invulling aan hun ambities op het gebied van duurzaamheid. Zo wil Shell wereldwijd in 2025 500.000 laadpalen en in 2030 zo’n 2,5 miljoen laadpalen in beheer hebben. Intergamma wil een belangrijke rol spelen in de verduurzaming van woningen door dit eenvoudig en bereikbaar te maken. Dat doet het bedrijf onder andere door het aanbieden van volledige woningisolatie en zonnepanelen en het helpen van klanten bij verduurzamingsklussen door middel van onlinehulp en advies in de winkel.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee