Online bestellen fluitje van een cent

Het kompas in de detailhandel geeft tegenwoordig één richting aan, namelijk die van de multichanneloperatie. Zonder webwinkel ben je gezien. “De toekomst van retail is een hybride toekomst, met speciaalzaken op internet en grote spelers die online, offline en mobiel integreren”, meldt e-commerce-hoogleraar Cor Molenaar. Tot zover de theorie, MIX testte de praktijk.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee