Nederland slotenland

Natuurlijk is Assa Abloy een sterk merk, zegt Gert Lubbersen. Maar misschien hebben we in de afgelopen jaren de merken Lips en Nemef net iets te veel op de achtergrond geplaatst. Als nieuwe directeur wil hij de aansluiting  met de Nederlandse markt verder verstevigen. “We zijn ietsje te veel als een multinational gaan werken, terwijl we gewoon een lokale partner zijn. En dat gaan we dus ook weer laten zien. We zijn trots op Assa Abloy, maar we houden zeker ook van Lips en Nemef.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee