‘Wat vandaag nieuw is, is morgen oud’

In de concurrentiestrijd met pure internetshops kiest Hitachi met de Hitachi Digitale Marketing Ondersteuning (HDMO) duidelijk partij voor de dealers. Adjunct-directeur Gert Lamberts: “Die dealer mag best een webwinkel hebben, maar uitsluitend náást zijn échte winkel. Internet vormt een voedingsbodem voor prijserosie. Als je daarmee in zee gaat, graaf je je eigen graf.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee