POS als brand builder

Dat A-merkfabrikanten veel aandacht besteden aan hun Point-of-Sale (POS), is een open deur. Bosch gaat daarin erg ver en heeft het tot een duidelijke speerpunt in het beleid gemaakt, getuige bijvoorbeeld de vorig jaar gelanceerde shop-in-shop. “We moeten samen met de handel de consument bij de keuze helpen. Die kunnen we vergemakkelijken door een sterk merkenbesef te kweken. En dat hoeft niet altijd door actie te zijn”, aldus divisie directeur Bill Hagenberg.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee