Actie? Dan keiharde cash!

Meer dan de helft van de Nederlanders (55%) noemt bouwmarkten als actiebranche bij uitstek. Na supermarkten en de telecombranche. En dat is voor 78% van de bevolking een positief predikaat bij de oriëntatie op een aankoop. Maar als het om korting gaat wil de consument klinkklare munt. Geen premiums of voordeelbonnen, maar boter bij de vis. Zo blijkt uit een Trendbox-onderzoek onder 752 Nederlanders.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee