Creatieve actie voor meer ‘traffic’

Enorm timmert flink aan de weg. Intern wordt stevig aan de motivatie gewerkt door een voortzetting van het Energieprogramma. En extern worden slimme één-tweetjes opgezet om de consument toch vooral naar de plaatselijke Enorm te trekken. Zo kunnen de 350.000 Achmea-verzekerden er terecht voor preventie tegen inbraak, waterschade en brand. En kunnen verhuizende klanten Victor Verhuis' verhuispakketten sinds kort bij Enorm ophalen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee