Eurovoordeel voor A-merken?

Door de invoering van de euro is de subjectieve beleving van prijsbedragen veranderd. Grote bedragen lijken kleiner en prijsverschillen zijn ongeveer gehalveerd. Is dat in het voordeel van de A-merken in hun strijd tegen prijsagressieve concurrenten? MIX stelde de vraag aan een aantal A-marketeers. Het algemene antwoord is “nee”. Misschien op korte termijn wel, maar op de lange duur moeten de A-merken zich toch profileren met kwaliteit en toegevoegde waarde, is de gemiddelde opvatting.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee