Osta.jpg

Van Osta's Merkenvisie

Hubo Belgie gaat 50% groeien in drie jaar, voorspelde Erwin van Osta in 2010. Of hij dat waarmaakte? Zie hem op MIX' Nationale DHZ Sessie.

Merken spelen een bijzondere rol in de retailvisie van Erwin van Osta. In zijn presentatie 'Tomorrowland of Brands' presenteert hij de toekomst van de grote namen in de business.
Op MIX' Nationale DHZ Sessie geeft Van Osta deze vlammende presentatie. In zijn thuisland en op het Europese EDRA-forum kreeg hij er de handen al voor op elkaar. In onze sector ook?
Schrijf je snel in en maak het mee!

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee