Internetbouwmarkt wordt serieus alternatief

”U denkt dat e-commerce geen toekomst heeft? Slaap dan maar lekker verder” is een van de krachtige uitspraken van Peter Faisst. De man die in Duitsland opzien baart met zijn virtuele bouwmarkt heimwerker.de. Nu Kingfischer-dochter Castorama zich inkocht hoopt hij zijn assortiment snel uit te kunnen breiden van 9.000 artikelen naar zo’n 20.000. Zijn omzet stijgt in ieder geval pijlsnel, net als de omvang van zijn marketingbudget. En zijn agressieve werving richt zich binnenkort ook op de Benelux.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee