Marktverovering door marketing en duidelijkheid

Het is een tijdje rustig geweest rond de merken AEG en Atlas Copco. De e-gereedschap-divisie van Atlas Copco wist de kwalitatief hoogwaardige producten niet op de juiste manier te vermarkten, maar een blik in de spiegel resulteerde in een flinke ommezwaai. Door de hele organisatie is het denken veranderd en staat de divisie nu op de drempel van een nieuwe aanpak. “Maar we willen alleen zaken doen met dealers die onze visie delen, dus kom je onze producten niet op elke hoek van de straat tegen”, aldus sales manager Benelux specialized trade/industry Wim van Leeuwen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee