Bouwmarktfolder: goed, maar kan beter

Negen en een kwart miljoen huis-aan-huisfolders vielen er in 2000 op de mat bij Nederlandse huishoudens. Voor een bedrag van circa _ 600 mln. En van iedere twintig folders is er minstens een van een bouwmarktketen. Dat zijn er niet alleen veel, ze zijn ook behoorlijk effectief in vergelijking  met folders van anderen. Cees van Rooy analyseert voor Veldkamp/Onderzoek het gebruik van de folders door een continu panel van huishoudens en vertelde in Zeist over het medium in het algemeen en de status en potentie van de bouwmarktfolders in het bijzonder.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee