Méér rendement, méér emotie

Decoratie is emotie en dus onderhevig aan persoonlijke smaak. En smaken verschillen, kleuren ook. Aan retailzijde levert de diversiteit van kleuren in het segment verf een probleem bij de presentatie. Een breed aanbod aan ready-mixed kleuren in blik verlaagt de rendabiliteit van het schap. Die kritiek vanuit de winkelvloer heeft Wijzonol ter harte genomen en vertaald in een nieuw interieurconcept.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee