Logo-Beste-Bouwmarkt.jpg

Hornbach alweer beste

Hornbach heeft ook in 2014 de ABN AMRO Retail Jaarprijs in de wacht gesleept. De bouwmarktketen werd voor de negende maal in tien jaar tijd door consumenten tot de ‘Beste bouwmarkt van Nederland’ gekroond.

Doe-het-zelvers in het hele land hebben de bouwmarkten beoordeeld op de belangrijkste verkoopaspecten (waaronder prijs/kwaliteitverhouding, assortiment en service) waarbij Hornbach, overall gezien, als beste uit de bus kwam. “Prachtig om te zien dat consumenten deze kernwaarden uit de Hornbach-formule hoog waarderen”, zegt Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland, die de ABN AMRO Retail Jaarprijs maandag 15 september in ontvangst nam. “Dat ze ons zien als dé projectbouwmarkt van Nederland is absoluut iets om trots op te zijn! Tegelijk is het ook een stimulans om door te gaan op de ingeslagen weg en scherp te blijven op ontwikkelingen in de markt.”
Voor deze twaalfde editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ schreven zich dit jaar een recordaantal van 400 retailers in. Ruim 275.000 consumenten hebben de winkelketens
(31 categorieën) vervolgens beoordeeld. Het concept is ontstaan uit de wens dat consumenten hun mening willen delen over hun favoriete winkels. Hornbach scoorde deze editie als bouwmarkt vooral goed op de verkoopaspecten assortiment in combinatie met prijskwaliteitsniveau.
De webshop van Formido werd overigens uitgeroepen tot de beste in de categorie bouwmarkten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee