Op 21 juni namen meer dan 20 topfabrikanten hun plek in op de winkelvloer en het buitenterrein van Gamma Weert. Doel: laten zien dat je met als retailer samen met je fabrikanten meer bereikt. Plus: met inspiratie, informatie, beleving en enthousiasme minstens omzetgroei te realiseren. Zonder de eeuwige korting op alles.
Deelnemers waren: Ferm, Gebro Sales, Karcher, Bosch, Fischer, Gardena (Husqvarna), Black & Decker, Stanley, Altrex, Bison, Graham & Brown, Akzo Nobel, PPG, SPS, JeweRet, Batavia, Velux, Weber-Beamix, Isover, Gyproc, Martens, Plieger en Schneider Electric.
Resultaat: 25% meer omzet dan dezelfde zaterdag in 2013. Zonder noemenswaardige korting.
Plus heel veel enthousiaste klusklanten. Sommigen zelfs heel de dag in de winkel!
Aantekening bij die omzetplus:
Verdere winstpunten
Deze hele dag begon als een kwajongensgrap tussen Frank Heus (Bison) en Marc Nelissen (MIX). Tijdens een tour langs en aantal winkels stelde Heus stoer dat hij samen met een paar A-merkfabrikanten de kassa-omzet van een winkel stevig kon laten groeien. Puur op passie, inspiratie en informatie. Nelissen daagde hem uit dat waar te maken, betrok Bart Cox (Cox Bouwmarkten) er bij waarna het trio een plan smeede dat uitmondde in de zaterdag van 21 juni.
CHECK DE WERVINGSFOLDER DIE WE IN REGIO WEERT UITGAVEN
Meer informatie en foto's in volgende berichten en in MIX 2014-5 (eind augustus).
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl