Jolanda de Groot, Mexx Benelux
Dankzij een samenwerking met fashion-retailers garandeert Mexx dat een vastgestelde set hardlopers Never-out-of-stock is. Zo grijpen de retailers nooit mis, door naar verkoopkansen te kijken in plaats van naar inkoopkosten. Jolanda vertelt hoe dat werkt.
Robert Feltzer, EDM
EDM helpt grote retailers waarde te creeren uit de data die ze van hun klanten verzamelen.
Voor DHZ-retail liggen er nog giga-kansen op dat gebied. Op de Nationale DHZ Sessie geeft Robert verbluffende voorbeelden van wat je wel en (ook) niet moet doen.
Berry van Oosterhout, GfK
Op basis van de meest recente GfK-cijfers geeft Berry een blik op de actuele stand van zaken. En natuurlijk kan hij het niet nalaten daar een analytisch advies aan te koppelen.
Laurens Miedema, Intergamma (onder voorbehoud)
Laurens leidt het cross-channelproject binnen Intergamma. Dat is veel meer dan een webshop naast de winkels: het is een complete transformatie naar een ominchannel-organisatie. Op de Sessie vertelt hij over de achtergronden en de implicaties van deze ingrijpende ommezwaai.
Top-collega's en Gouden Spijkers
Op de Sessie kun je leren van bovengenoemde presentaties. Ook ontmoet je er ca 175 top-collega's uit dhz-retail en -industrie. Bovendien ben je getuige van de uitreiking van de Gouden MIX Spijkers.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl