Wat doet deze Corona-crisis met je klanten? En hoe bereid je je het beste voor op de werkelijkheid na de Corona-crisis? Steven van Belleghem legt uit hoe je de relatie met je klant straks kunt verbeteren.
Steven sprak op MIX' Nationale DHZ Sessie van 2018 en op [Bouwgroothandel Bijeen] van 2019.
De consument verandert volgens hem snel en heeft hoge eisen. Je bedient hem het beste met een aanpak die voldoet aan drie eisen:
In deze Corona-tijden ziet Steven:
Als de crisis straks weer over is, waarschuwt Van Belleghem om niet naar het prijswapen te grijpen. Dat leidt maar tot een 'race to the bottom' en voegt niets toe aan de relatie met je klanten.
Van Belleghem raadt aan voor de lange termijn in je 'brand' te investeren. En wel over drie assen:
Waarbij hij waarschuwt dat digitaal gemak het nieuwe convenience is: de standaard waar iedereen vanuit gaat.
Check hier de complete presentatie van Steven van Belleghem.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl