Op 2 oktober 2019 ontmoeten handelaren in bouwmaterialen, hout en ijzerwaren/gereedschappen elkaar en hun leveranciers op [Bouwgroothandel Bijeen]: hét netwerkcongres voor de bouwgroothandel en -industrie. Eerst zal Steven van Belleghem je van je stoel blazen en daarna kun je in gesprek met klantgroepen. Letterlijk. Schrijf je meteen in of check eerst de aftermovie van [BB] 2018.
[DIRECT INSCHRIJVEN]
[Bouwgroothandel Bijeen] is hét evenement waar bouwgroothandelaren en hun leveranciers elkaar treffen. [BB] is een initiatief van MIXpro, in samenwerking met Koninklijke Hibin, Vertaz en VVNH.
Klant centraal
Centraal thema van [BB] 2019 is IN GESPREK MET DE KLANT.
Nienke Bloem is dé expert op het gebied van Customer Experience en spreekt daar heel veel over. Dat doet ze op [BB] ook, maar eerst leidt ze ons door een prachtige middag over klantbeleving.
We beginnen met een spetterende presentatie van Steven van Belleghem. Deze fascinerende visonair neemt ons mee in de wereld van de 'customer experience'.
En daarna gaan we in gesprek met de klant. Letterlijk.
Wij zorgen voor zzp'ers uit de bouw en drie heel verschillende aannemers.
Zij gaan hun visie pitchen en wij kunnen hen daarna het hemd van het lijf vragen.
Heel waardevol, want zeg nou zelf: hoe vaak spreken we nou echt met onze klanten?
CUSTOMER EXPERIENCE THE DAY AFTER TOMORROW
Steven van Belleghem
Hyperpersoonlijk, sneller dan realtime en het opperste gemak.
Dat zijn de wensen van morgen. Onontkoombaar, ook in B2B.
Welke stappen kun je nu al zetten om daar straks klaar voor te zijn?
In een presentatie van een uur leert Steven ons terugdenken vanuit overmorgen.
Wedden dat hij je van je stoel blaast?
SESSIES MET KLANTGROEPEN
Letterlijk in gesprek met de klant
Je maakt één van de vier mini-sessies mee met:
FABRIKANTENGESPREK
Nienke Bloem
Nienke voelt fabrikanten aan de tand over hun relatie met de handel.
Welke rol speelt de handel nú in hun strategie?
En welke rol kán de handel spelen? Of welke rol juist niet?
Onder andere Leon de Kok van Unilin, Piet Breevaart van Fischer, Dennis Duffels van VBI en Constanz Bothof van Tremco illbruck spreken zich uit.
'GREAT CUSTOMER EXPERIENCES DON'T HAPPEN BY ACCIDENT'
Nienke Bloem
Hoe creëer je nu de perfecte klantbeleving?
Hoe laat je niets aan het toeval over?
Nienke maakt het praktisch in een mix van haar eigen keynote
en een wrap-up van het [BB]-programma.
Locatie
De 2019-editie van [Bouwgroothandel] vindt plaats in Buitenplaats Kameryck in de buurt van Woerden.
[DIRECT INSCHRIJVEN]
Datum en tijd [Bouwgroothandel Bijeen] 2019
WIL JE [BB] 2019 NIET MISSEN? RESERVEER DAN DIRECT JE PERSOONLIJKE DEELNAME >>
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl