Karwei geuren le noir et blanc.jpeg

Luchtje aan Karwei

Dat de positionering van Hornbach en Karwei verschilt, zien we nu ook in hun accessoire-lijnen.

In Duitsland introduceerde Hornbach al een lijn Hornbach-deodorants voor hun noeste klusklanten. Zwoegen, zweet, deo. Dat soort werk. 'Für echte Macher'.

Karwei positioneert zich als 'de bouwmarkt met smaak', combineert het karakter van een woonwinkel met ddat van een bouwmarkt en mikt dus op een ander soort klanten. Daarom geen 'klus-deo' voor Karwei, maar een geurlijn van Le Noir & Blanc die op de kamer van een luxehotel niet zou misstaan.

Zie de website van Karwei https://www.karwei.nl/wooninspiratie/b/lekkere-geur-in-huis

En zie hier hoe Karwei zich anders positioneert en hoe Karwei de winkelvloer aanpast aan de nieuwe positionering.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee