Voorjaarsmagazine_Karwei_2.jpg

Karwei verbindt kanalen met interactief magazine

Miljoenen huishoudens vonden medio april een fonkelnieuw voorjaarsmagazine van Karwei op de mat. Het is interactief gemaakt dankzij een digitale audiotour en QR-codes die leiden naar online productpagina’s en naar Pinterest. De innovatieve uitgave moet Nederlanders beter bekend maken met het aanbod van ‘de bouwmarkt met smaak’ en de online conversie helpen bevorderen. Ze sluit aan bij Karwei’s merkwaarden en helpt klantwensen beter te identificeren, vertelt Mariëlle Rooswinkel.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee