20080902160933467-tekst-21072008150825307_0.jpg

Winkel: nuttigste oriëntatiebron

Uit onderzoek van Experian Marketing Services blijkt dat consumenten de winkel als nuttigste informatie- en oriëntatiebron zien bij de aanschaf van een product of dienst.

58% van de 3.821 ondervraagde huishoudens vindt dit. Ook de folder waarderen ze hoog, met 52%.

 

Opvallend is de lage waardering van sociale media (4,9%), vooral door de welvarendste groep huishoudens. De groep met een laag inkomen en een vaak niet-westerse achtergrond vindt 11% dit kanaal het nuttigst.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee