‘Niet alleen bezuinigen, ook vernieuwen’

De groothandel anno 2013 leeft nog steeds. Een goede database, een perfecte logistiek en klantgericht, conceptmatig meedenken zijn de sterke fundamenten waarop THR rust voor het retailen van de toekomst. “Het fysieke rendement per meter moet omhoog. Je kunt winkelassortiment verdiepen door sommige segmenten virtueel aan te vullen. Dat kunnen wij oppakken.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee