In de vier weken van 20 juli tot en met 16 augustus beantwoordt gecertificeerd personeel van de bouwmarkt vragen van consumenten direct via de livechat. Met deze service stelt de bouwmarktketen haar kennis beschikbaar voor thuisblijvers die snel een antwoord op hun klusvraag nodig hebben. Gamma is de eerste bouwmarkt die direct online vragen beantwoordt van de consument. Hiermee speelt de bouwmarkt in op de trend ‘Instant Gratification’. Consumenten willen niet hoeven wachten op een dienst of product; ze verwachten een snelle, correcte en uitstekende service.
Klusservice live beschikbaar
Met de digitale klusservice helpt GAMMA alle doe-het-zelvers een handje op weg. Van verfadvies in de zomerzon tot het leggen van een laminaatvloer: op alledaagse klusvragen volgt direct een antwoord, zodat de consument weer zonder problemen verder kan. De klusvragen worden persoonlijk door gecertificeerd en vakkundig personeel beantwoord. Met de digitale klusservice laat Gamma zien dat de bouwmarkt er voor iedereen is en service op een hoog niveau heeft staan. De livechat is via www.datvraagik.nl bereikbaar op mobiel, tablet en desktop.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl