Innovatie door behoefte

Bekijk de leefwijze van dhz’ers en definieer hun behoeften. Vanuit die optiek kun je pas producten ontwikkelen waarmee de gebruiker iets kan. Toenemende individualisering, de vraag naar gebruiksvriendelijk gereedschap en  energie-efficiënt leven vormen de invalshoeken van waaruit Robert Bosch zijn innovatieve producten ontwikkelt. Marktkennis creëert immers de vraag.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee