Service en personeel doorslaggevend voor retailsucces

Service en personeel doorslaggevend voor retailsucces

Niet de laagste prijs. En ook niet het ruimste assortiment. Meest doorslaggevend voor een formulekeuze zijn service en personeel. Misschien niet nu, maar straks in ieder geval wel. Dat meldt ABN AMRO in een recente studie. Titel van het rapport luidt ‘Winst wordt afgeleide van bedrijfscultuur’. Ondertitel: ‘Kennis, service en empathie gaan het verschil maken in retail en zakelijke dienstverlening’. “De bouwmarkt heeft nog een uitdaging te gaan”, meldt ABN AMRO’s Henk Hofstede.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee