Bedrijven vaak verliefd op hun  business-model

Bedrijven vaak verliefd op hun business-model

Centraal in de presentatie van Steven van Belleghem tijdens de Nationale DHZ Sessie stond de customer experience the day after tomorrow. “Veel organisaties die in moeilijkheden zitten hebben te lang gewacht om zich aan te passen aan het veranderende gedrag van mensen. Ze waren te verliefd op hun eigen strategie en distributie.” Volgens Van Belleghem draait het om de klant. Je moet tijd besparen voor de klant en het hem zo eenvoudig mogelijk maken. Vaak betekent dit dat het voor organisaties daardoor juist complexer wordt. “Dat vraagt om grote investeringen, maar de markt beloont zulke transformaties.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee