Hoe maak je e-commerce succesvol?

Hoe maak je e-commerce succesvol?

Consumenten kopen steeds meer online, merken zoeken steeds meer direct contact met die consu- menten. Zie daar de dubbele uitdaging voor de retail: hoe houden we het rendement op pijl en hou houden we leveranciers aangelijnd? Toegevoegde waarde is het sleutelbegrip. Anouk Beeren, direc- teur cross-channel bij Intergamma: “Een aankoop zou een logisch gevolg moeten zijn van een gepersonaliseerd advies.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee