Leen Bakker neemt de bezorging van zijn goederen helemaal in eigen hand. Zo heeft het meer grip op de 'last (s)mile'.
Dat meldt Retailnews. Leen Bakker ziet de e-commerce en volumestromen sowieso toenemen en ziet eigen bezorging dan als belangrijk contactmoment met de klant. Een service-component ook die de keten goed in de grip wil hebben.
Leen Bakker besloot tot de bezorgservice op basis van een test in 2019. Daarin leverde Leen Bakker volume-orders zoals banken en laminaat thuis af bij de klant. De klanttevredenheid bleek hoger dan bij bezorging door een externe bezorgdienst.
Leen Bakker werkt sinds kort onder één gemeenschappelijke directie met Kwantum. En Kwantum roert zich we stevig in het domein waar ook DHZ-ketens Karwei, Colors@Home, Decorette, Homed, Thuisin, Decokay, Homemadeby en KW Wonen actief zijn. Check hoe Kwantum zijn montageploegen intensief uitbreidt. En lees meer over Do-It-For-Me.
De foto bij dit bericht leenden we van Retailnews.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl