DHZ, Tuin, Home en Living waren in het tweede kwartaal van 2020 dé grote groeigroepen online.
De Thuiswinkel Markt Monitor laat in het tweede kwartaal van 2020 een groei zien van 12% naar € 6,36 mrd en in het eerste half jaar van 2020 met 4% naar € 12,40 mrd.
'Onze' productgroepen lieten de grootste groeipercentages in de online uitgaven zien.
In deze categorieën is de online penetratie ook (bijna) verdubbeld, wat inhoudt dat er veel meer Nederlanders hierbinnen online zijn gaan kopen.
In een recente MIX sprak webshop-expert Arjen Bonsing zijn verbazing uit over de afstand die hij zag tussen de web-performance van de DHZ-retailers ten opzichte van andere online spelers.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl